ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πού & πώς μπορείτε να βρείτε πελάτες την περίοδο της καραντίνας

Η κατανάλωση περιεχόμενου μπορεί να σκιαγραφήσει το προφίλ των πελατών που ψάχνετε

Νίκος Μωράκης by Νίκος Μωράκης
13/04/2020 - Updated on 04/09/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Εκπαίδευση, Πωλήσεις
A A
Πού & πώς μπορείτε να βρείτε πελάτες την περίοδο της καραντίνας
Share on Facebook

Το να συγχρονιζόμαστε με τα trends της εποχής είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσουμε/ συντηρήσουμε την παραγωγή μας και να προσελκύσουμε νέους πελάτες.

του Νίκου Μωράκη

Αν είμαστε επίκαιροι, γνωρίζουμε εκ των προτέρων τα ενδιαφέροντα των υποψηφίων πελατών μας και χρησιμοποιούμε σωστά τα διάφορα κανάλια προσέγγισης τους, τότε βρισκόμαστε σίγουρα ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό και «φλερτάρουμε» περισσότερο με την πιθανότητα να τους εντοπίσουμε πιο εύκολα και να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους, άρα και να οδηγηθούν στην απόφαση να μας επιλέξουν για να ασφαλιστούν.

Διαβάστε Επίσης

Εμβόλια Covid: 14.000 Βρετανοί ζητούν αποζημίωση για βλάβες

Εμβόλια Covid: 14.000 Βρετανοί ζητούν αποζημίωση για βλάβες

Aug 19, 2024
Τι δουλεύουν οι 6 ομάδες της Pandemic Re

Πανεπιστημιακή έρευνα: Η μη φυσική μετάδοση του covid προκύπτει ως ιδιαίτερα αληθοφανές σενάριο

Jul 22, 2024

Πώς όμως ξεκινάμε; Πώς κατηγοριοποιούμε τους εν δυνάμει πελάτες μας;

Ένας έξυπνος απλός τρόπος είναι βάσει των ηλικιακών group. Αυτά είναι:

  • Οι Boomers: Ηλικίες από 55 έως 75 ετών
  • Oι Generation X: Ηλικίες από 40 έως 54 ετών
  • Oι Millennials: Ηλικίες από 25 έως 39 ετών
  • Και οι Generation Z: Ηλικίες από 8 έως 23 ετών.

Στη συνέχεια πρέπει να συγχρονιστούμε με την επικαιρότητα.

Αυτή την περίοδο ολόκληρος ο πλανήτης ζει σε ένα γενικευμένο lockdown. Ο κόσμος ανησυχεί για την πανδημία του covid-19 και είναι κλεισμένος στα σπίτια του ακολουθώντας τις οδηγίες της πολιτικής προστασίας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να να καταναλώνει περιεχόμενο.

Το κάνει κατ’ εξαίρεση; Όχι  

Το έκανε και πριν τον Κορωνοϊό; Ναι

Το κάνει πιο έντονα από άλλες φορές; Υπό φυσιολογικές συνθήκες; ΝΑΙ. Σίγουρα ναι.

Δηλαδή τι παραπάνω κάνει; Τι θα πει καταναλώνει περιεχόμενο;

Ο κόσμος λόγω του lockdown βλέπει περισσότερο τηλεόραση, διαβάζει εφημερίδες, ακούει ράδιο, διαβάζει ειδησεογραφικά site online, ακούει – στριμάρει το λένε πλέον – μουσική, βλέπει τηλεόραση online, παρακολουθεί live streams μέσω των social media, διαβάζει βιβλία ακούει podcasts, βλέπει video online σε πλατφόρμες όπως το youtube και παίζει βιντεοπαιχνίδια.

Γνωρίζοντας λοιπόν σε ποιο ηλικιακό group ανήκει κάποιος αλλά και τι περιεχόμενο συνηθίζει να καταναλώνει εμείς σαν Ασφαλιστές μπορούμε πολύ πιο εύκολα να τον προσεγγίσουμε. Να έρθουμε σε επαφή μαζί του και να τον ενημερώσουμε βάσει τον αναγκών που πιστεύουμε ότι έχει.

Βασιζόμενοι σε όλα τα παραπάνω εντοπίσαμε μια μελέτη του global web index η οποία έγινε σε 4.000 Αμερικάνους & Άγγλους χρήστες του διαδικτύου με ηλικίες από 16 έως 64 ετών προκειμένου να εντοπίσει και να αναγνωρίσει πως ο Covid-19 έχει αλλάξει ή αυξήσει τις καταναλωτικές συνήθειες περιεχομένου του κόσμου. Ακολουθούν infographics με το κάθε ηλικιακό group ξεχωριστά (Βoomers, Gen X, Millennials & Gen Z) καθώς και ένα πινακάκι το οποίο συνοψίζει ποσοστιαίες μεταβολές ως προς το ποιες καταναλωτικές συνήθειες περιεχομένου έχει ο κόσμος την περίοδο της καραντίνας.

 Baby Boomers (55-75 ετών)

Στο παραπάνω infographic μπορούμε να δούμε ότι όσοι άνθρωποι ανήκουν στο ηλικακό group 55 – 75 ετών προτιμούν  να βλέπουν τηλεόραση κατά 42%, να μην κάνουν τίποτα από τα παραπάνω κατά 24%, να βλέπουν διαδικτυακή τηλεόραση κατά 21% και να ακούν ράδιο ή να διαβάζουν ειδήσεις online κατά 15%. Εντύπωση προκαλεί ότι αυτές οι ηλικίες που θα περιμέναμε ότι παραμένουν παραδοσιακοί ως προς την ενημέρωση τους δεν διαβάζουν πλέον καθόλου ή σχεδόν καθόλου ειδήσεις από έντυπα μέσα (7%).

Generation X (40 – 54 ετών)

Σχεδόν τις ίδιες συνήθειες μπορεί κανείς να παρατηρήσει και στις ηλικίες 40 – 54 ετών, οι λεγόμενοι γενιά  Χ καθώς κατά 45% επιλέγουν να ενημερωθούν ή να διασκεδάσουν παρακολουθώντας τηλεόραση. Η διαφορά με τους baby boomers είναι ότι αυτές οι ηλικίες είναι περισσότερο εξικιωμένες με την τεχνολογία και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να επιλέγουν περισσότερο videos online (35%), streaming μουσική (27%) & video games για να περάσουν την ώρα τους. Επιπλέον τους αρέσει να παρακολουθούν livestreams (21%) αλλά και να διαβάζουν βιβλία (21%) όπως επίσης και να ακούν ράδιο (38%) και να διαβάζουν ειδήσεις online (31%).

Millennials (25 – 39 ετών)

Από τις ηλικίες των 39 και κάτω τα ενδιαφέροντα κάνουν στροφή 180 μοιρών. Οι λεγόμενοι millennials δε βλέπουν τηλεόραση τόσο (35%) και προτιμούν να βλέπουν video online (44%), να βλέπουν διαδυκτιακή τηλεόραση (41%) και να ενημερώνονται online (36%). H μεγάλη αλλαγή φαίνεται στα βιντεοπαιχνίδια που σε αυτές τις ηλικίες είναι πολύ διαδεδομένα καθώς το 31% φαίνεται πως τα διαλέγει για να περάσει την ώρα του. Το διάβασμα βιβλίων διατηρεί τη θέση του στο 21% ενώ η επιλογή του να μην κάνουν τίποτα από τα παραπάνω φαίνεται να υποχωρεί αισθητά στο 10%.

Generation Z (8 – 23 ετών)

H  γενιά Ζ έχει στην ουσία μεγαλώσει στην καρδιά της τεχνολογικής επανάστασης. Επόμενο είναι λοιπόν οι νέοι σε αυτές τις ηλικίες να επιλέγουν το διαδύκτιο ως το κύριο κανάλι ενημέρωσης και διασκέδασής του. Έτσι το 51% βλέπει video online, το 38% βλέπει διαδικτυακή τηλεόραση, το 28% ακούει μουσική online και το 31% παίζει βιντεοπαιχνίδια. Δεν βλέπει τηλεόραση όσο οι άλλες ηλικίες (24%), δεν ακούει τόσο πολύ ραδιόφονο (17%) και δεν διαβάζει τόσο ειδήσεις online πιθανός λόγω του νεαρού της ηλικίας τους.

Χωρίς να μας προκαλεί εντύπωση, σύμφωνα με την ίδια έρευνα πάνω από το 80% των ερωτηθέντων παραδέχθηκαν την περίοδο της καραντίνας που διανύουμε καταναλώνουν περισσότερο περιεχόμενο απ’ότι συνήθως με τους περισσότερους να επιλέγουν είτε να βλέπουν τηλεόραση είτε να βλέπουν video online σε πλατφόρμες όπως το Youtube και το TikTok. To 68% αυτών αναζητούν online ειδήσεις που αφορούν τον Covid-19 με μόνη εξαίρεση τη γενιά Ζ οι οποίοι προτιμούν να ακούν μουσική από το να διαβάζουν ειδήσεις.

ALLGen ZMillennials Gen XBoomers
Covid-19 updates6867716954
Ακούν Μουσική 5871625438
Βλέπουν ταινίες/ σειρές4951525134
Βλέπουν αστείο video4252443927
Παίζουν παιχνίδια στο κινητό 4047453634
Βλέπουν memes325441219
Παίζουν παιχνίδια στο PC ή στο laptop 2929362525
Ψάχνουν για συνταγές μαγειρικής 2821352921
Διαβάζουν οικονομικές & επιχειρηματικές ειδήσεις 2714352821
Ψάχνουν για προσφορές/ εκπτώσεις online2422282323
Διαβάζουν άρθρα για υγιεινή ζωή 2419312216
Διαβάζουν αθλητικές ειδήσεις 2316321924
Διαβάζουν ειδήσεις lifestyle για διάσημους2225251915
Ακούν podcatst181626167
Βλέπουν video γυμναστικής 181824173
Παρακολουθούν τη μόδα 161423137
Διαβάζουν blogs151222139
Παρακολουθούν e-sports (livestreams)12142092
Ψάχνουν που θα κάνουν διακοπές12111893
Παρακολουθούν Webinars1191696
Ψάχνουν τρόπους να απεξαρτηθούν από το internet 55468

Αναλύοντας κανείς τα στοιχεία μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα ανάλογα το κοινό που ψάχνει να ενημερώσει. Για παράδειγμα σύμφωνα με το παραπάνω πίνακα το 28% των Millennials ψάχνει προσφορές και εκπτώσεις online (γιατί όχι και ασφαλιστικού ενδιαφέροντος) ενώ το 52% των νέων που ανήκουν στη γενιά Ζ βλέπουν video online που σημαίνει ότι το να διαφημιστεί ένας Ασφαλιστής σε πλατφόρμες όπως το youtube ή το TikTok θα έχει τα επιθυμειτά αποτελέσματα αν τον ενδιαφέρει να προσελκύσει αυτό το κοινό.

Tags: bestof2020Κορωνοϊός
new-cover-insurancegif

Related Posts

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

by Insurancedaily editorial team
May 10, 2025
Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
Εκπαίδευση

Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

by Insurancedaily editorial team
May 9, 2025
Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025

Comments 1

  1. Γιάννης Μουζάκης says:
    5 years ago

    Πολύ ενδιαφέρον !

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
300x250gif
ocin25rb300x250gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ